Saturday, September 1, 2012

Cita-cita atau angan-angan?

Hello hai Assalamualaikum semuaa, aku baru saja pulang dari open house kawan ibu. Best open house ever wa cakap lu! Haha. Dia ada macam2. Nasi, mee, bihun, laksa, roti jala, kari ayam, kari dgg, sayuq.tahu bakar, ketam bakar, kuih muih dll. Makan makan and makan. Hahaha.

Well, if u guys ingat aku nak jadi apa dlu dr kecik2 kan, hmm td ada uncle tu, dia steward+bussiness man. Cayalah, dah ada contact. Tapi itulah, macam takde orang yang support aku je. Haha. Sedih sikit. Aku sentap jugak la dengan apa yang ayah cakap. But nvm. Kalau macam tu, bia aku je la yang simpan semua apa yang aku rasa. Aku bgtau superhero pun, dia mcm oh okay. Hahaha tak dilayan. Well that's normal.

Hidup ini, kita takboleh harapkan orang ambil berat pasal kita, jangan. Nanti anda bersedih. Hidup ni, kena pandai bawak diri. Hidup ni kena independent. Hidup ni, kena igt, tak semua org jaga hati kita, tapi biarlah kita yang jaga hati mereka. Hidup ni kadang-kadang tak adil, kalau aku merajuk/sedih, takde orang perasan. Hidup memang macam tu yana. Hidup ini.....


Adios!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. nak jadi stewardess ke? hehe amik air asia. :p boleh jd flight attendant cek. :)

    -Najmoi

    ReplyDelete