Friday, August 3, 2012

ZEMART!

Hello hai Assalamualaikum semua. So, today is saturday. I just gt back from rembau. uih, apo ado sano? den hantar adik den  haa gi kojo, jadi terus beli barang dapur. abang teman saya drive tadi. banyak pertanyaan keluar -.-"

Okay bulan ramadhan kali ni sangat mencabar kesabaran saya ya. I tell you what, pasaraya yang adik den kerja tu, penuh gila. nama supermarket tu ZEMART. yes its zemart, not jimat. okay, cter dia camni tau, aku beli dua ekor ayam, so kenalah timbang nk tau harga dia kan, hmm ramai kot yang beratur, so aku beratur je la. mmg mcm tu kan, skali nak sampai turn aku, haaa ade org lelaki ni, umur baye2 bapak aku gak lah, 45+ cemtu, muka tak senyum langsung, lalu dia cut line aku. cis! aku pandang je dia. bukan sorang je, ade lak aii makcik mengekori langkah dia tu. that's not right okay! mentang-mentang la aku macam budak, hello, respect sket orang yang dah beratur lama kat blakang-blakang ni. tumbuk kang. ms dia cut line, dia cmpk je togeh yang dia beli tu. dia nk timbang togeh tu tau. then aku letak jugak ayam dua ekor aku tu, lps tu aku tengok je la si tukang timbang tu. aku nk tengok dia amek barang orang beratur ke orang cut line, sekali dia amik barang orang yang cut line tu. haih! bikin aku panas lg adelah kan, hmmm apelagi, direct je la aku cakap depan2 diorg tu, aku tanya si penimbang tu, dia orang bangla kot " you kenapa timbang barang dia dulu? u nampak tak line beratur panjang? kasi orang yang beratur dlu la" GAHHHHH. geram aku. makcik and pakcik cut line tu buat muka tak puas hati je ng aku. urgh. lantak lah. aku senyum je pandang dia. apedaa. budak kecik pun pandai beratur tau dak?

ahha, tu kisah zemart, actually nak cakap pasal lain :P tapi lain plak diceritanya. okbye!

No comments:

Post a Comment