Tuesday, November 20, 2012

Hari tanpa kelas petang

Hello hai assalamualaikum semua :) so harini 20112012, petang aku free. tapi takdelah free mana kan, ada je keje kena buat. nasuh baju dua trip bhai! haha

so, dekat depan library ada buat event, kitorg singgah lah tengok-tengok. mula-mula dapat magazine TIME for free. then terus lagi, ada mystarjob punya booth. so aku dengan john singgah lah booth tu. macam menarik. 

jadinya, register dulu di komputer ya dik. lepas tu, dia bagi cards tau. Boleh tahan banyak jugak lah. you have to devide to two, like and dislike. haa, contoh perkara yang ada dkt cards tu, maths, physics, medic, design, art, dancing, finance, law etc. so last skali you terbalikkan cards yang you suka. behind of the cards ada warna-warna. so you tgk warna apa you paling banyak. then you'll get this!


so ni lah di antaranya. hahaha. aku dapat yang NURTURER tu, while john dapat yang artistic. before we begin the so-called game, aku cakap kat john, hmm mesti kau dapat yang artistic tu. because it is sooo you. hahaha. sekali memang betul pun. 

oh ya btw, aku dapat magazine In-Trend for free jugak! tapi booth lain la :) So, the bottom of the line is, even benda tu mcm simple and main-main pun, but actually it reflects your self. Lots of story lagi sebenarnya. hmm. oh ya, next sem, dah start dah buat final year project. Ya Allah, Permudahkanlah segala urusan aku dan semoga aku terus berjaya di dunia dan di akhirat. aminnnn ;)




Cheerio,
YM

No comments:

Post a Comment