Wednesday, November 14, 2012

Al-Fatihah.

Assalamualaikum, salam maal hijrah. first of all, marilah kita sama-sama sedikah kan Al-Fatihah kepada ibu Fauzi Amin yang telah meninggal dunia dlm waktu lepas maghrib tadi. Al-Fatihah kepada semua yang telah pergi juga. Al-Fatihah.

aku kelu. diam tanpa kata. kalaulah aku di tempat dia, aku hilang tujuan, hilang arah buat seketika. gelap duniaku. sebelum ni, aku rasa mcm ni bila arwah tokwan aku pergi. tapi kali ni, orang yang rapat dgn aku. dia punya ibu pergi buat selama-lamanya. Alhamdulillah semuanya ada di sisi ibunya sebelum waktu pemergiannya.

semua yang berlaku pasti ada hikmahnya. Allah lebih sayangkan dia. tiada lagi sakit untuk ditanggung oleh ibu dia. inshaAllah semuanya akan dipermudahkan oleh Allah swt. Marilah kita sama-sama mendoakan agar roh Khalijah bt Abdullah, (9/11/1961-14/11/2012) dicucuri rahmat, dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin. Al-Fatihah 

No comments:

Post a Comment