Tuesday, April 12, 2011

rinduuuuuuuuu



hoiyahoii,assalamualaikummmm..after watching this video,yeah rindu zaman sekolah.heh.entah kenapa tah.rasa best lah.macam xde masalah.just pergi sekolah,study,petang turun bandroom,then mandi.lepas tu pergi prep,or practise lg.ataupun,lepas prep,pergi bandroom,practise sampai lebam.

bila teringat balik,rasa dulu aku ni hebat.HAHAHAH.hebat as in bole blow instrument,and buat formation.and yeah,plus gimmic.body tegak weh.wa tak tipu.kurus je la dulu.tapi start upper form,mula naik sebab jarang kena denda anddd andd juniors kan ade.

kalau lah doremon ade,aku nk mintak pintu masa.then aku nk pergi balik zaman sekolah.honestly,aku cakap betul ni,masa sekolah dulu,kepala aku xbyk sgt fikir.rasa tenang je.tapi sekarang?

mungkin aku sudah jarang baca al-quran.aku leka.dengan duniawi.oh ye anyway,video ni dekat shah alam.i mean stadium shah alam.yang aku pergi dengan nini,azza,awe and dbot.di sana jumpe rizqin.baru dia tau macam mana marching band.haha.best kan~.~


No comments:

Post a Comment