Saturday, April 2, 2011

aku nak tapi aku tak dapat

Assalamualaikum
kerja lebih 2jam
penat
ramai manusia
uniform masih tidak diterima
pelabagai jenis manusia
aku jumpa
tambah pengalaman
mendegar kisah mereka
pelik tapi benar
heh
aku sbenarnya
lama dah nk post
just wanna share with you all
aku nak satu camera ni
60ringgit je
shipping 5rm
nama camera ni
LOMO AQUA
di darat boleh,
dalam air boleh
hasil gambar cantik
cantik bagi aku simple
mudah.

aku nak ni :)

mana aku nak beli?
dekat SINI
online je lah.
sonang
tapi malangya duit takde
mintak ayah
dia tak bagi
sebab?
membazir
mintak pinjam pulak
tak bagi jugak
sebab?
membazir
aishh.
sodih den.
entah bila lah aku boleh dapat ini.
oklah
yang penting
aku kumpul duit sesikit.
lama lama jadi bukit.
ye dak?
tp lambat la :(

babai kawan
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment