Friday, March 4, 2011

kurung bebunga

kami dh besar

Assalamualaikummm semuaaa..itu gamba semasa menunggu lecture hall yang terakhir.after this no more.no moreeeeeeeeeee.hurayyyyyyy~ or alaaaaaaaaaaaa~ ? haha.jgn sedih2 nanti tak best.kita mestilah err ape eh,tempuhi masa yang ada bersama ni happy2 je.okay? aku jadi orang tengah dalam gamba tu.kiri kanan aku semua lawa.aku terasa seperti kekanakkan.n ramai org tegur bout baju aku tu.hehe.sebenarnye kan kan.baju tu dah lama da aku ada.tp xpernah pakai.tp baru laa.faham tak?lol. ayah yang belikan.dia pilih.aku tak pernah pakai sebab aku xpernah pkai corak2 yang cenggitu.rasa laen lah.so aku takut xkena dengan aku.so kesimpulannya aku suka gambardi atas yow.

#ada banyak lagi perkara2 yang perlu dihebahkan di dalam blog ni.btw,bilaa lah kputusan contest vintage tu nk kluar eh -.-"




CHEERIO
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment