Friday, March 4, 2011

cool~


Cool isnt ?
Okay,here we go.study week sudah bermula.hoyeah! semangat sudah aku kumpul.SAYA MESTI DAPAT FLYING COLOURS PUNYA RESULT.so today aku da start belajar.lastnite aku tidur awal untuk betulkan balik waktu tidur and jaga aku.FYI,dah seminggu waktu tidur aku tak betul.after class,selalunya aku take a nap.then malam till pagi aku tak tidur.so semalam,even aku mengantuk gila sebab tidur sejam je dr 6steng sampai 7steng pagi,aku tahan mengantuk tu sampai lah pukul 9steng malam semalam.then aku tidur.

Fera kata,yana u have to sleep jugak malam ni.but before that kan,waktu petang aku lagi sikit nak tidur,tp fera kate,dr kau tidur petang then malam sampai pagi kau tak tidur better jgn tidur.yeahmehh.betul gak tu.so aku tahan la mengantuk tu sampai Sembilan steng malam.mak aihhh,tak larat gila.aku bole tidur bila2 masa n kat mana2 pon.LOL

So pagi tadi aku terbangun jugak tapi aku pakse jgak tdor balik semula.so last2 pkul lapan baru aku bangun dan terus mandi.mate aku sakit.xtau la nape.maybe panas sangat kot.aku rindu rumah aku J
# I miss you A
CHEERIO,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment