Tuesday, February 8, 2011

skin note

ditaja khas oleh afera azmy


semasa masak dlm rice cooker :D


so kawan-kawan,barang sesiapa yang mempunyai rice cooker di kolej anda,anda boleh berjimat cermat.selain daripada dapat masak nasik,anda juga boleh lah menggunakan rice cooker ini untuk masak ape2 je ah yang kau orang suke.contohnye seperti gambar di atas.see~ kan best.goreng telur pon boleh maaa~


accdnt di punlam


kemalangan ini teruk.mungkin pemandu itu jarang memandu.kereta ini berpusing ye.teruk lah.kecederaan yang di alami oleh mangsa agak kritikal.patah-patah tulang serta jahit-jahit kulit yow!
so tadi acik nini datang makan sama2 dekat bilik aku then amik movie.sampai aku tertido beb.bila dia balik pun aku tak sedar.HAHAHA.sorry ye baby nini :) aku ni penlupa,so bila nk buat reminder aku suka conteng dekat kulit aku.so that senang ble aku nmpk aku igt.jadi aku pgl itu nota kulit ataupun dalam bahse omputeh skin note ye.


till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment