Sunday, December 12, 2010

tidur petang

heyhoi.haha.dengar sini.hari ni sumpa aku macam bosan gilaa.so bangun pun dah lambat sebab malam tidur lambat.then lepas bangun cuci muka.lepas tu bukak campbell reece biology tu.but then tutorial aku tak terbaca soalan2 dia.lepas tu aku pon ber hot goss dgn fera.HAHA.bangun2 je aku try heels baru dia.tinggi hell.tiba2 sedang best berborak aku tgk jam dah pukul 4.cepat gler kannn..kerja bio barulah gerak sedikit demi sedikit.bila baca buku bio ni macam ada satu simptom yang mmg akan menyerang mata aku.tiba2 je mate aku jadi berat.untuk tidak tidur,aku ajak fera pergi rooftop *aku tak mandi lg lah of coz*.tapi malangnya boleh sampai kat bilik lift punya machine aje :( then balik bilik dah macam pukul 6.kami baring atas bed.borak2 then 6steng tertido.best gler tdo.then aku terbangun pkul tujuh.tapi setan goda aku.aku sambung balik tido.bila aku tutup je mate...aku nampak ade orang macam menjenguk tengok aku dari luar pintu bilik kitorg.muka dia macam apang.tapi horror punya version.HAHAHA.sumpa aku terkejut.lepas tu aku terus bukak mate aku tengok sekeliling.then tutup blk takut aku nmpk lagi.then terus bangun mandi dan seterusnya..

so kesimpulannya,Allah tak bg aku tidur time maghrb2 ni.tu yang aku nmpk apang version horror tu kot.BAHAHA.apang masuk mimpi aku.ulaaa~ HAHA.

apang sorry ye,jgn marah :D

No comments:

Post a Comment