Friday, December 3, 2010

hidung gatal.

sekarang ni hidung aku asyik gatal je.ape maksudnye?HAHA. Corntoz sedap weh.makan sikit sedap.tapi bila makan banyak jadi tak sedap.kpale boleh jadi pening gilaa.haa,now ni aku macam xde roomate.fera busy gilaa punyaa dengan dinner punya hal.kesian diorg struggle gler ntok bg the best for our dinner.lastnite dia baru tido bilik.kepenatan.sumpa kesian.sabar ye.HAHA.dinner ni maybe buat dekat PUNLAM je.takpe laa kan.senang sikit weh.if dekat shalam nak pegi je dah nak dekat sejam steng.manusia dah laa berlonggok-longgok.bus lagi,tmpt lagi.high cost kot.if kena bayar 50rm kireok laa tu.ni pon ade org marah2.if kauorg takmo bayar,tapayah pergi.tapayah marah2.okay?HAHA.

theme?diorg semua suruh vote.bagi aku laa kan,better buat sumthng yg diff.barulah best.HAHA.if traditional jer tak best.everyday korang pakai kurung.dinner pakai laa baju laen.aku dengan nini dah jumpe satu baju ala2 arab ni.cool gler.sumpa org leh jd sexy.HAHAHA.nini kurus cantek lah.lelaki plak,korang ape2 theme pon boleh pakai tux ke~shirt ke~option korang pon tak byk kan.so tapayah laaa nk red carpet je.bosannn.

SEHA.tadi seha datang.naek kancil.drive weh.MANUALLLL...waa salute lah weh dengan kau.dasyat btol.berani kau bawak manual.aku pon malas.HAHAHA.miss kawan2 skolah :).aku nak tgk natrah.janji lama dah.tapi tadapat jugak.ntah bile lah eh.bila kancil sekor dah ade,selamat datang ke puncak alam.




till then,
Yana Melati

No comments:

Post a Comment