Friday, May 7, 2010

merajuk


okay,its enuf.
:((
TANAK DRIVE LAGI AH!

huu,sumpah aku down.ERGH~ tadi aku drive.ayh aku ade r,pergi was fine.biase r kann.then lama hell lepak kat a&w,aku n ayh macam borak2 makan2 snap2 picca.then blk tu nk jmput k.long,dia drve to ktm station sebab nak cepat.its raining btw.so aku bia je r.then sampai one place ayh stop tepi jalan suruh aku drve,maybe sebab aku pakai cap kot weh,dia igt aku nk tuka seat ng dia.haiaa~ nyesal gak r pakai cap sebab,dia tau if aku pakai cap dats mean aku xnk kena hujan.hish.then cam biasa drive,at first dia mcm marah k.long.tiba-tiba ok gila ng k.long tu.aku drve r,then dia marah aku kate aku drve like~~~~  tak igt jalan laaa..wehh,AKU DOWN GILA.AKU BR ADE LESEN LAH..sumpah aku down.i was cryng but yeah,aku cover gila.sebab tgh drve.sumpah aku sedih.then nak masuk garaj tuu,xkena ape-ape pon.dia marah aku jugak.SUMPAH AKU TAK FAHAM,AKU SEDIH LAH WEH.balik tu str8 aku naek ats,masuuk bilik.tension gila.tak tau nak buat ape,yang k.long plak g tambah2 lagi buat aku sakit hati.biase r tuu.tapi aku kan baru lagi.yeah,aku nanges sebab aku tension n sedih la weh.tadi kena hujan then now kepala aku mcm nk pecah sakit oh.pening like hell.

phone aku credit tgl ciput gila,aku xnk topup sampai esok.HAHA.esok je.aku da malas nk kua.aku xtau nk share ng sape lagi dah.farihah dah xde.oklaaa,mya,GOODLUCK MYDEAR! sheila,iloveyou!

1 comment:

  1. aku baru sempat bce blog org hari ni babe. sorry2 smlm was too bz for me.yana, I LOVE YOU TOO! ehhe chill laa babe eh. jgn sdeyh2. your dad ckp ape u dgr je tau. dont make smthng become worse :) he loves u laa babe :) tc!

    ReplyDelete