Wednesday, April 7, 2010

tadi

  • tadikann,aku ada interview.HAHAHAHA
  • tadi,interview was okay
  • tadi tbe2 aku jadi waras,n TAK NERVOUS :)


acik interview
yana hensem
baiklah,pertama sekali,terima kasih kerana berminat..blablabla...
ok,stage pertama,dalam bahasa melayu,
iaitu perkenalkan diri anda
aku number 2,
number satu dlm group aku ni lelaki,shahir namanye,
pakai songkok.
pandai,tapi syg weh,
dia mcm mintak kesian,its not that way act.
spatotnye u hv to convince them,
plus,tapayah laa mention yg kau tareti speak eng.
adoii,syg gila,reslt cantek
bagi aku je r.

sila kan saudari,
SALAM SATU MALAYSIA
act aku rasa nak gelak gila wehh
geli doh sebut mende tu,
lawak tapi aku kena.
diorg semua turn kat aku,
after that,semua tiru.
cis

and the interview move on smoothly as well
the best part
aku debate jap wif acik interview.
HAHA
sy JUARA.hahaha
after all,im hoping that,
aku dpt mende ni
sebab

aku jatuh cinta dgn sains.
HAHAH
bye2 doctor!
u break my heart,
n im hurt!
doctor=lifeless.
so mcm mane ng chuck aku?
yana yana..




No comments:

Post a Comment