Wednesday, April 7, 2010

makanMALAM


hola~
aku penat gilaa harini,
talarat dah nk berkata-kata
tapi ibu still suka bertanya.
hahaa.
tape,iloveyou.
then jawab je laa dgn mulut mcm tanak bukak,
ibu pon bising,
biase laa tu
"awak ni cuba cakap jelas sikit"
diam je laa,wht to do,
*malas laa bu*
HAHA
yaya call ibu kot td,
dia suro belikan new pants.hish
ngada2,
then nak by friday.
byk cantek~
aku br nak lepak kot,ayh msk,
"niyen,jom ikot beli seluar yaya.nak tgk size"
"err,yelaa"
(lousy gila)

PULANG
yana,kemas tmpt makan.
(mak aihhh,terbarai dah blakang ni)
buat je laa.
then wani nak telur dadar
(betul ke weh aku eja ni)
ahaha,buat je aa.
ayh tny,
"yen,tau buat ke tak tu"
"ye ye,,tauu"
then naek ats jap nk on laptop,
pastu turun blk,
sebab dah lama xmkn mlm,
so terign nk join ayh ajk td act =P
tapi,,
bila aku turunn..
mende yg aku goreng td dah habesss..
:(
ibu suruh buat lagi,
"tanak,malas"
haha,tros naek blk.
but now,perut aku berdisco weh.
lapa nak mati.

sudah sampai disini saja :)

No comments:

Post a Comment