Friday, April 16, 2010

perkara baru

on khamis :

  • bgn pagi,macam biase..err biase ke haa,awal gila laa act.
  • siap2,but still blur.on9 jap.8stengah br ajak ibu keluar.ibu tgh bc paper.
  • seperti biasa,aku disoal-siasat bagi memastikan anaknya tidak membuat perkara bukanbukan,apo lahh,trust me :)
  • dalam kereta,kita pegi makan dlu ea yana,ibu lapar lahh.act ibu saje je nk drag aku bg lambat sikit.macam laa aku xtau.HAHAHHA
  • hoyeahh,im goin to sremban then to kl.
  • tgk DATE NIGHT,sumpah best,.u guys shud watch it.
  • REVENGE punya pasal,kira ok r tmn UNDERAGE shoppin.

malas aa plak nak guna bullet ni,,susa sket.cam xde kebebasan.HAHAH.
venue TS,aku act cam biase je r kua,tapi beg aku tu haa cam byk barang,ng solution,spec,tee,wallet,HEEHAAA.nyampah,act xnk bwk pon.susah.underage bw aku g tmpt2 dia r.wallaa~~
aku cam tak terkata ape-ape.just, err sure ke kedai ni yang dia nk masuk?? HAHAHAHA
tu je r,tp blank jap.biase r tuu.TAK PERNAH KOT.then turun naek lrt,yeahh mmg aku xbiase,,THNKS.
jalan2 sampai kaki nk tercabut,kaki aku mmg saket pon,br lepas jatuh tangga,so hari tu ade r beberapa kali nk terjatuh,SHIT.malu kot.aku kan hensem,mane leh jatuh.HAHHA.smart doh jacket kau.criusly.hoyeahh.
if pkai wif plain white tee pon cool~ok laa got nothin to say,pape pon mmg cool.TENKIU.

No comments:

Post a Comment