Saturday, April 17, 2010

maam~

hola~hari ni cam biasa,nothin news.HAHAHA.wht a dull day,haa TAPI hari ni aku de wat charger hunt,disebabkan laptop aku nye charger rosak,so KENA beli baru sebab nnt mati r aku kann.cari punya cari..TAK JUMPA.bodoh nye pilah,charger laptop pon tade ke??aku nk yg ori nye pahal xde hoiii,adoiii!bukan stakat pilah,malah BAHAU juga ye,sama je takguna,naek penin aku nk cari.dah laa panas,even on aircond pon still panas.haish~ble call ayh : 'yah,chrger yg ori tade r,yg ciplak nye je ade'....'tapayah beli laa,nnt g kl cari'....'ohh,ok'...end call! tu je r hunt dia,aku dapat penat.act laptop aku tu ok je tau,TAPI setiap kali kepulangan akak aku,ade je yg rosak weh..hish.HAHAHA.sabar je r kan.PODAH!then aku plak yg kena hangkut mende alah tu kehulur hilir nk cari chrger nye pasal.padahal sebab dia.ngok~then aku pon on9 laa guna DESKTOPcanggih aku ni n phone.malam pulak g special dinner,celebrate ibu nye bday :) saya makan dua kali pada hari ini ehh..kat table jugk aku kena kutuk kaw2 ng akak n ibu aku.diaorg kate aku gemuk..aku gemuk ke weh??shit.sumpa rase down gila,tros hilang mood aku,then aku bla g toilet.nnt nanges dpn diorg.HAHAHA.then blk frm toilet,sme cam tego2.HAHAHAHA.kesimpulannya,nnt aku cari chrger laptop kat kl.then aku xkn diet tapi work out..korang jgn terkejut plak weh nnt aku jadi mr.muscle :)hoyeahh

No comments:

Post a Comment