Thursday, June 27, 2013

Anak aku

Hello Hi salam! so finally aku dapat jugak beli bedak Anakku. hehehe. susah weh nak cari. serious. dekat guardian/watson memang takde. giant/mydin pun tiada. yang ada jusco, itu pun nasib lah. or yang pasti ada di kedai anakku. haha. aku pernah jugak cari dekat kedai orang jual barang2 baby, tapi bukan anakku la, hmm memang tiada. :(  bedak ni best, aku selalu pakai masa lepas sembahyang during lunch break. ye lah kan, kelas aku sampai ke petang. muka berminyak mcm apa je.

Aku mintak tolong izzah (my roomate) belikan since aku takde transport. kesian dia, agak payah nak cari bedak ni ye. last-last dia pergi kedai anakku. settle. i just love the smell of baby. haha. suka bau bedak ni sangat. dlu saya pakai baby johnson yg biru tu, then bertuka ke anakku sebab dkt rumah ade satu set skali dgn syampu bagai tu, takde orang guna, haa apelagi ambik leww. 

hehe, try la! saya tiada bedak compact ataupun foundation :) 

Izzah bagi notes, i was not at my room masa tu 

Bukti pembelian dilakukan di kedai Anakku. HAHA!

Botol kecik skali (travel/bw pergi kelas) besar tgh for bilik (dh hbs) hujung skali baru beli (Yay!)


Rahsia saya hanyalah bedak anakku sajewww~ hahaha!
okay, i think that's all for today! I just cannot brain ENT 600. It's just a simple thing but.... sigh. pray for me.




XO,
Yana Melati

No comments:

Post a Comment