Saturday, May 18, 2013

Sukol sepukol

Hello hai! I just got back from function. ohh tidak, bukan function dinner makan-makan pakai baju lawo-lawo tu. bukan. ni function band. pakai uniform, shakos, kena masuk line, peluh-peluh. hahaha.

it's just a simple one, parade sikit, then just iring kontigen-kontigen lain masuk padang. benda ni dah jadi rutin aku dari sekolah lagi, so aku rasa tarahal lah. hewhew. 

Aku ada satu problem. iaitu  aku tak reti buang angin. haaa. dapat bayangkan tak? maksudnya aku tak reti sendawa kuat-kuat tu. sampai perut aku rasa sakit. so untuk keluarkan angin tu, aku perlu samada sendawa ataupun kentut. so jadi untuk mempercepatkan lagi salah satu prosess tu, aku akan minum setin air berkabonat. haaa. minum cepat-cepat dalam dua tiga teguk sekali. haaa, lepas tu nescaya angin-angin akan keluar. hehe.

situasi selepas function
ya itu belum mandi. kalau function tak sah peluh macam kau basahkan rambut kau. oh neway, every function band yang aku join ni, dapat bayaran. best kan? siap dapat kolej for free lagi. syukur aku dapat peluang macam ni. memey tak lor den nak duduk luar. Senin ni rizqin grad. convo dia sidang petang.


xoxo,
Yana Melati


No comments:

Post a Comment