Tuesday, May 21, 2013

Longkang.

hei guys, how're you doing? goooooooood? ahahaha. i shouldn't write new entry because esok ade test, chapter 1-5 subject ENT 600. i haven't cover any of em. dah la kelas macam tak belajar je. jarang ada kelas. haihyaaa. apa mau jawab? ini tadi saya balu sahaja telan itu redbull light ohh. long time no drink aaa. 

okay semalam=21/5/2013 was one of my bestfriend's birthday. Najwa namanya. teman sakai waktu sekolah. curi2 amik dvd and tgk dvd sesama. hahaha. macam2 lah. tapi makin tambah umur, masing-masing makin sibuk. ada hala tuju yang lain-lain. aku punya sebegini, dia punya sebegitu. tapi aku tau, masing-masing rindu. ye rindu. 



tudia gambar2 kami. windu. tu baru gambar yang senonoh. ada lagi aksi-aksi sakai kami. ada banyak koleksi. okay tu cter best2, ni cter lawak. aku tadi jatuh longkang. terjelus dalam longkang. kau orang tau x longkang yg ada penutup besi cm grill tu kan, ada lah gap kecik, boleh plak sbelah kaki aku terjelus dalam tu. mak aiiiii sakit dia tak yah cter. nak nanges segan sbb ramai orang. so gelakk je la. ada ramai kengkawan tolong. tolong angkat sbb aku xleh nk gerak. takut doh nk gerak sbb sakit. HAHAHA. outcome jatuh tu, luka-luka secomel kuku, kuku patah dan terkopak separuh, bengkak2, lebam2. HAHAHAHAHA. sumpah lawak, sebab before that aku main2 buat2 jatuh. haa padan muka, bebetul. at first ingatkan tak bleeding, skali tgk kat slipper, selamat dah menitis-nitis. haha. and now sakit ah. nasib tak patah. longkang tu dalam dia sampai peha aku. muat weh kaki aku. nasib tak patah or rupture. 

rupanya charger takde. it's okay then. takde rezeki :)


xoxo,
Yana Melati

No comments:

Post a Comment