Monday, March 18, 2013

What's in my mind?

Satu. Sekarang ni aku dah part 4. dah start buat final year project. lagi satu sem je kat sini, then practical. then bye-bye! hihi. aku fikir, nanti lepas belajar tu macam mana? hmm. kerja or sambung belajar? kerja cari duit, sambung belaja dapatkan Masters, keja sambil belajar aku dapat dedua. so mana satu?

Dua. last sem bukan rezeki aku nak dpt dean's list. but itu masih lagi impian aku. aku harap this sem adalah rezki tu. I'll work harder for it. doakan aku.

Tiga. aku rasa aku nak do something that can grow my money. haa. sama ada invest, or run a business. since aku belaja bout textile, hmm i was thinking bout making my own designs and try to sell it. You wait for it..... ;-)

Empat. sekarang ni aku cepat sangat rasa rindu dekat family. bagi aku family tu adalah segalanya. walauapa pun, diorg tetap aku dulukan. aku ada belaja satu benda ni, kalau dengan family, jangan berkira. insyaAllah kalau kau ikhlas, Allah akan balas balik dengan perkara yang baik. kalau tak sekarang, nanti dia bagi :) 

Lima. misi aku kali ni masih lagi nak kurus. HAHAHA. nak kurus balik macam part 1 dulu oi. harap-harap berjaya lah. bukan tinggal harapan je.

Enam. aku berdoa agar Allah berikan aku lebih banyak kesabaran. aku admit sometimes, bila aku penat/panas/pening/xde mood, aku akan jadi garang macam singa. 

Tujuh. Siren dah berbunyi. orang itu bagitau malam ni ada perjumpaan amanat bersama pengetua kolej teratai. 

Lapan. gaddddanggggggg. boleh tak kalau tanak pergi?

Sembilan. dia suruh bawak kad aktiviti pelajar sekali. tapi mana aku letak eh?

Sepuluh. Actually dah tak tau nak tulis apa. and kak emma ajak teman amik phone dia. okbye!

No comments:

Post a Comment