Sunday, January 6, 2013

Welcome Twenty Thirteen!

Hello hai semuaa! It's been a long time. ahha, lama dah aku tak buat new blog entry. heh. tak tau lah ade org membacanya ataupun idok. so yeah, habis sudah 2012, menyusul pula 2013. ecehh. so apa korang punya azam?

macam-macam jadi masa 2012. Well, semua tu aku kutip buat pengajaran, belajar dari kesilapan. hmm bosan la cter pasal benda dah lepas, Jadi, 2013 ni aku da nak masuk part 4, now ni tengah exam week, baru lepas selai paper. ade lagi 5 baq hang.

azam aku tahun ni, aku nak jadi better, buat ibu ayah bangga, rajin, berjimat, solat tak tinggal, study tu tingkatkan lagi, and the most important thing is nak KURUS. ye aku sekarang ni dah gemok. ermm takde ah gemik mana *ayat penyedap* HAHA, just that berisi and tak fit. faham tak? :P

cer tengok ni  dari berisi ke kerus ke berisi balik,


Zaman sekolah *STF*
Zaman Asasi *with B*
Asasi jugaks
Then lepas tu lepas habis asasi, ade cuti 6 bulan. sementara menunggu dapat offer degree. aku pun kerja. haha. masa kerja kurus. tak tau kenapa. and aku potong rambut. for the very first time yaw~







Best tau keje kt situ. gaji dia masyukkkk (Y) hehe, if ade kesempatan, aku nk try part time body shop plaks :P so lepas tu aku dapat offer UiTM for degree. resign, then sambung belaja. betul la cakap orang-orang, bila dah kerja, dah ada duit sendiri, memang sedap, susah nak lepaskan lagi2 gaji best. but nvm, dengan degree yang aku ada lah akan buatkan gaji aku lagi masyuk. ye dok?







haa nampakk dak? masa ni body maintain je... hmm now? :P 


Dinner 201* tak igt -.-

Having Mousang King *wida blanje*

Jijon and I =)

Paso Payang, Kole Ganu

K ni tak pasal aku nak berdiri :P


So nampak tak? haaa. risau gila oh bila perut dah macam ni :( ade tips untuk kuruskan badan tak? lagi-lagi musim exam ni. sebabnya stay up late, study, then lapo. bila lapo, makan. hmmm.. How? xpe, aku akan dptkan berat   48kg tu smula. jyeah!

okaylah, doakan aku dan kawan2 aku yang amik exam berjaya ye. It's time for me to hit the notes! study timeee. lusa aku exam. bye! chalp bete~



Yana Melati
(1.32am)

No comments:

Post a Comment