Tuesday, September 11, 2012

2nd year!

Hello hai Assalamualaikummm  semuaaa ;) so here we go again, haha, well yeah, aku dah masuk second year! baru part 3. InshaAllah i'll strive for excellent. betul-betul mengharapkan dean's. so yeah, hari ni hari selasa. semalam senin, semalam semalam lagi ahad. Ahad tu, aku balik dari seremban to shah alam. aku kan bawak motor en, tp from seremban tu, ayah aku yang bawa. yang lain naik moto.

Dalam perjalanan tu, hujan lebat gimlerr. So dah sampai mufors tu, tiba-tiba ayah call.bagitau motor rosakkk. kitorang dah keluar highway dah pun. then ayah tolak je dlu. ayah suruh ibu settle kan aku, lps tu baru contact dia. Sumpah aku risau gila masa tu.Cpt2 aku settle then jemput ayah kat workshop. Nasib baik ade sorang budak bawak moto ni tolong tunda motor ayah. Thanks. Pembawa motorsikal lebih baik nak tolong daripada pemandu kereta.

so lepas jemput ayah tu, kitorg gerak to jusco bukit tinggi.cari supra abg. penat ya rabbi. and today, hari selasa, ada open house uitm. HAHAHA. aku kena pakai baju serawak tu. segan tau dak? haa, aku punya motor tu kena charge RM350. mahal en?


kbye!

No comments:

Post a Comment