Monday, March 5, 2012

New Semester, New Story.

Hello hai Assalamualaikum semua. haha. so ahad yang lepas (4/3/12) aku dah balik kolej semula. aa yes, still kolej melati, but different block and room lah kan. last sem aku dapat bilik berdua, this sem pula dapat bilik berempat. yeah much more cheaper buttttt..... tecik angat lahh :P n ummm block ni takde lift okay. bilik aku pulak tu topfloor. even 4tingkat je punnnn.... mau tak mati aku ulang alik angkat barang apa bagai semua tu? huh.

So ahad tu aku sampai lambat. ngam2 pkul lima, so thats mean kunci dah takleh amik lagila kan. kena lah tunggu eesok hari. luckily roomate aku sorang tu membe aku. hehe. thanks ina :) dia sampai awal so i dont have to worry lah bout the key en ;) 

lepas siap angkat barang ape bagai, kitorg lepak makan dekat nasi kukus. kitorg? haha. aku, klong and rizqin. Saja lama tak jumpa, bagi rizqin pandan layer. sedap kann wehhh =)  tak pelik mana pun situasi kami bertiga sebab rizqin pandai ajak klong berborak. nice one. HAHA. susa klong nk bercakap act :P

so balik kolej semula rizqin hntr, andddd HAHAHAHA. masa tu lah aku sedar yang aku sendri takleh sebut nama aku dengan jelas. bahaha. danggg~ mmg gelak besar ah. nak buat cenggane en. hari paling Epic! anyway, seronok dengar cerita kau. thanks dude!

so esoknya (which is monday) bermula lah kisah baru si yana :) bangun awal pagi, pergi ke kelas dr.siti, attend kelas dan after that kelas report writting, but then aku dgn jijon melencong ke jj bukit raja. HAHAHAHA. jijon nk release tension. that's the way kami as a girl release tension. bila dah penat, so we have to reward ourself. hihi. 


hope to see you again :)




CHEERIO
Yana Aziz



No comments:

Post a Comment