Thursday, December 29, 2011

orang kata saya makin kurus? harharhar

hello hai! okay Xmas haritu balik rumahh.weehooo.sabtu sampai selasa.sabtu tu act ada kelas ganti.tapi ahhh.nak balik jugak.so dekat rumah .mmg berat boleh naik lah ye guys.my cousin tunang.he's a marine engineer.best gila lah kerja dia.pergi sana sini.tapi....susah nak ada dekat rumah.yeah,dia kenal tunang dia since after habis sekolah menengah lagi.awww shoo sweet en.HAHA.and the best part is...tunang dia bagi spanar boleh laras as hadiah.pelik kan.aku pun tanya la fifi *akak cousin aku*.haa harga diaa....dlm 300 gitu. =,=
and before that aku bawak adik-adik aku pergi main arcade.lol. diorg excited gilerghhhh... so here's some picture for you guys ;)


ahha mereka sgt lah excited

otw to tescoo











after arcade bawak diorg pergi kompleks sukan pulak :D

okay tudung merah tu aunty saya. 


itu safwan, itu tunang dia :)

okay ni lah spanar yang i ada mention td. from sweeden =,=

It's not easy. trust me #imjustsaying
"never fall, never surrender, until the purpose is again yours.."

No comments:

Post a Comment