Sunday, October 30, 2011

Sekian lama :)


Dunia tak seperti yang di jangka
Kadang kala cerah
Kadang kala ribut
Hampir dua bulan aku di sini
Banyak yang aku hadapi
Ini membuatkan aku lagi matang
Berfikir lagi dalam
Mungkin yang ditunggu tak dapat
Tapi benda yang ditunggu-tunggu lama
Akan menjadi lebih berharga bila kau dapat
Di sini juga aku belajar hargai kawan
Selepas keluarga, kawan yang paling rapat
aku lebih suka tengok
tengok orang yang aku sayang gembira
Alhamdulillah. Akhir-akhir ni rezeki aku murah
Betul orang kata. Bersusah-susah dahulu,
Bersenang-senang kemudian.
Bila kita punya uwang,
Satu je yang aku takut.
Takut tersalah guna.
Jimat selagi boleh.
Baru-baru ni,
Aku dibawa ke satu pesta.
Seronok sangat tidak terkata.
Sampai ke tidur aku senyum kau tahu.
Ada performance
bedah jgn jeles ye.hehe
Perkusi yang bunyi African,
Band-band performance
Sajak dan lain lain
Di situ ada juga orang jual jual.
Ye sangat unik
Sempat jugak lah aku rembat Satu dua
Hehe . aku beli aku dapat bag free tau
Dua lagi tu (Y)
Seterusnya, talipun
Aku ada dapat free voucher for blackberry bold 2
Aku bagi ibu aku 
Dia dah lama inginkan talipun
Sekarang ni, selagi apa yang aku mampu,
Aku berikan kepada mereka
Seronok tengok mereka gembira.
Ye aku rindu adik beradik aku
Yaya dah habis exam,
Ikin odw nak exam
Kak long pun lg sikit dia nak final
Wani da dpt exams paper
Muzafar pulak nk greding taekwando.
Haha.
Siapa tau mana nk dpt printer+scanner yang murah?
Tolong aku carikan. Sebab aku need satu
Nanti bila aku dah cuci filem aku tu,
aku tunjuk eh.
Sekian.

No comments:

Post a Comment