Wednesday, July 20, 2011

I tell you what

  1. Selasa yang lalu,ambil transcript. Tapi tak dpt pun. Tak tau jalan. Main jalan je. Rizqin Nazhif kalau kau nak tau,how to get there kan, just turun dekat Seroja,then menapak lah engkau ke atas.nunn atas sanoo haa. HAHA
  2. How to say eh , kalau tak ikhlas jangan buat.
  3. Okay aku masih bekerja di spa tu. And dah banyak la ragam manusia yang aku telah jumpa. Macam-macam
  4. Aku di ngorat oleh lelaki pangkat datuk aku. Dia memang datuk pun. LOL. Dua bangka dah oi.57thn.seram aku.
  5. yeah aku tak dapat UPU. Tak de rezeki aku. Aku cuba buat appeal. Dan juga cable. My last option is IPTS. No choice,choi~ Aku percaya lepas hujan pasti ada pelangi.
  6. Ariff kata "Dalam hidup seseorang memang akan ada satu turning point,then lepas tu semua terletak dekat diri kita sendri untuk tentukan ok atau tak. So please dont give up"
  7. Ye aku sedih.

No comments:

Post a Comment