Tuesday, May 3, 2011

last last datang jugak

hello hai assalamualaikumm
so umm bday da lepas kan
2nd may tu
i keje tau u all
then cheepmunk dtg :)
thank you thank you thank youuuuuuuu
jumpe sejam je
3rd may cuti jumpe lgi
pandai pun datang turun somban :D

so i dapat present from cheepmunk :)




tadi lawat momoe
kasut cantek
harga cantek jugak
hampir dpt beli
kerna org bayar kan
tapi malang sungguh
"size tak de la dik =.="

penlupa aku semakin menebal
bagaikan ketumbe yang terkumpul
selama beberapa hari
ketidak basuhan rambut

okay first aku lupa bawa voucher
ye lah kan 
aku xde duit
so guna la cash money
2nd is
AKU LUPA BAYAR PARKING KERETA
bila sampai dekat palang tu
aku plek apesal laa 
lame bebeno tiang melintang tu nk angkat
tibatiba cheepmunk kate
you mana ade bayar parking tadi b.
ohmygod.
aku panic jap
then sambil gelabah tu
suruh pergi bayar
tapi jari aku pantas
picit butang interkom tu
so palang tu bukak lah
jadi
aku tak bayar pon ticket parking
sorry ye jusko

haha.setiap masa i excited pasti cheepmunk muka macam itu.

#tak sabar nak dapat hadiah lagi.hehe.

CHEERIO
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment