Thursday, March 3, 2011

whoaahh best nyer~


Assalamualaikummmm~ tadaaa. the kingkongs dapat beskal baru.kemain suka lagi diorg ni. cter dia bermula begini ye, petang tadi abang dan kaklong tido di tingkat atas rumah kami.seperti biase,ayah balik kerja di waktu petang.then, ayh naek atas,kejut abang dari tidur.andd dia cakap kat abg cm ni "abg,tolong ayh amk susu abg dekat boot kereta ayh" abg pon pergilahhh..billa dia bukak je boot tu,skali yang ade beskal bukan susu.apelagi~ suka lah dia.HAHAHAHA.bila abang dapat,wani mesti dapat punya untuk mengelakkan pergaduhan.so wani plak ayh suruh pergi bilik bawah.bilik tu kosong,ada barang2 je.ayh suruh wani amk baju.then wani bukak je pintu,nampak beskal.jadi wani pun happy lah kan dapat baru, err sebenarnya da byk da beskal ayh bg diorg.HAHAHA.yang lama2 tu rosak.bukan rosak ape,just tayar dia xbole pkai lg.lol. so dari dpt beskal till now,diorg mengayuh je la dalam rumah.HAHA. aku bukan di rumah ye,ni akak aku kongsi cerita dengan aku. ayah,ibu,klong,ikin,iya,wani,mozack tunggu lah nanti adik balik~ hee.




#esok aku ada test chem.tidur tak betul.badan tak stable.study tak mula.aku harus tidur sekarang.ade sesiapa boleh kejut aku pukul satu tak?tipun aaa pkul satu nnt ye *study chem*

No comments:

Post a Comment