Wednesday, March 23, 2011

kerja

bangun pagi
mandi,jemput abg
jumpa cekgu bayar yuran
siap-siap
gerak JJ
jalan-jalan usha kerja kosong
MPH,Popular,SenQ,Bata.
semua isi borang.
Bata terus dapat.
tapi murah pula gaji
sejam 3steng.
tidak bole jadi.
then terjumpa watson
tengok tengok
21 thn ke atas.
akak je la boleh.
tapi tbe2
boleh plak
isi punya isi.
lepas tu makan
tbe2 watson call
yay!!
aku dapat kerja
tapi akak aku tak
aku pelik
datang blk tnye betul2
terus dapat.
HAHAHAHAH
so senin ni aku start keje.
dengan akak aku.
jyeahhh!

#ni aku nk share.cari kerja kadang2 tu susah sebab umm boleh kate racist laa jgak.kerna nk chinese je.tak paham den.aku dah senyum habes dah td.tp xpe.da dpt keje da pon.klong kate jgn dmand sgt.yolah.
#semua pekerja kt watson tu lelaki yaw.HAHA.

syukur.
CHEERIO
Yana Aziz

3 comments:

  1. goodluck kerjo. jgan cuti tulang. hehe.

    ReplyDelete
  2. bez ah keje ngan akak kau lak. bape gaji? besh takk. :) aku br start keje.

    ReplyDelete
  3. hehe.gaji boleh laaa.wah azmira keje maneee..rindu la kat kau.

    ReplyDelete