Sunday, March 27, 2011

betul kata kawan

malam semalam aku tidur lambat.pagi tadi aku bangun awal gila.teman kingkongs practise taekwando.HAHA.diorang sangat cute.dua jam aku menunggu.bosan sedikit.masa hanya penuh dengan gelak tawa.melihat gelagat kingkong kecil *aka muzafar* turun saja kereta dia berkata "boleh tak abang berak dulu?" HAHAHA.so lambat lah jadinya.

kingkong kecil

selepas tamat sesi latihan,sir mereka ingin berjumpa parents.aku hanya duduk tepi sebagai pemerhati.tiba-tiba.ada seorang bapa bersama tiga orang anaknya *semua masuk taekwando*.aku curi cuir mencuping.kesemua anaknya dapat pergi ke gred-ing (naek talipinggang lah).tiba tiba bapanya dengan muka berkerut,sambil pegang kertas,dia macam jentik dekat kertastu,sambil berkata begini dengan nada suara yang agak tidak menyenangkan aku "dah la aku tengah tak de duit ni,bla bla bla bal" anak dia macam tak tau mana nak letak muka.mungkin tidak faham.tapi di sudut kecil hati diorang tu,pasti diorang macam sedih.kerana,mereka berjaya tapi tadak di support.
in front of spital


perasaan mereka pasti down kerana tengok ibu bapa orang laen yang semacam gembira.aku bukan apa.aku faham macam mana orang tak de duit,tapi kena tanggung anak ramai.tapi,jangan lah tunjuk depan anak.sedih anak tu.haha.aku cakap macam aku dah ade anak plak en.heh..

kingkong medium size

lepas itu,kami pergi ke pasar tani.sangat lah best! last time aku pergi masa bila entah? lepas tu rehat2,seterusnya,cuci rumah ikan :D betul kata kawan aku,bila dah lama duduk menyangkung,susah nk berdiri.HAHAHA.ikan dua kali melompat ke luar sementara menunggu rumah mereka.

oh i wonder why i look tall -.-

haha.panas lah weh kat luar.so pakai lah spek itam.ye esok aku start keje :) teruja sangat.haha! lagi lagi ada orang mengucap selamat.tidak sabar untuk aku bekerja.guys in a heart shape box,at watson.


haa,selipar aku dah putus! tapi aku pakai jugak.aku pin slipar tu sebab aku suka.HAHAHA.macam mana boleh putus?haha.ade orang pijak slipar aku dlm lift masa dekat spital.lg sikit kaki den nak tersepit pintu lift.heee aiii.

nampak tak ade pin tudung tuu,haha.

No comments:

Post a Comment