Saturday, February 5, 2011

tanda nama





jyeahhh~
sampai sudah puncak alam
tapi tadi singgah kajang jap
hantar wedding cake org.
ada org order dekat ibu kite :)
haa baca ni :
lepas je tuang minyak 
kat petronas seremban tu kan,
tiba2 je ayh tnye,
'dik,if pkai short,kena saman tak?'
'kena lahhh'
'wht bout name tag?'
'kena gak,knape yah?
'xde ape2'

cis,masa tu barulah
aku teringat akan name tag aku
gelabah aku cari dalam semua bag2 aku
ikin plak join skali glabah
dia asyk tnye2 aku je
'ade ke tak?boleh ke if xde?'
HAHA.
aku cakap lah tak de
*tapi bisik2*
then aku text kak long mintak dia post kan dekat aku.
aku tak nak ibu ayh tau.
nnt diorg bising.HAHA
jauh sket perjalanan
dah sampai kajang
tiba2 ayh tanye
'kak long dah reply msg?'
aku blank2 lagi
sebab mana ayh tau ni aku text kalong.
ibu tnye knape
pastu ayh cerita lah semua bout name tag aku
rupe2nye ayh dah amikkan name tag aku tuu.
before ayh cakap dia dah amkkan,
ibu sampaikan ceramah beliauuu.
haha.tapi cerita ni lg best if aku sendri yg cerita live dkt korang.
mungkin satu hari nanti
blog aku bukan 
berisikan tulesan
tetapi video.
HAHAHAHAH



till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment