Sunday, February 13, 2011

sabtu ahad

'makan lah kau sampai kencing' - Thara Khalid

me likey2 this one so much.

tgk kaki thara,yg pkai slipa tuu.kool en ;)

lina gelakkan aku punya sebab ade comotmomot.

yeahh,as u all know,this is Fera mysoulja.hikhik :)


hi-ohh! ape kau org pronounce ni??haha.okay lah cenggini cter dia.
sabtu after class aku blah naek bus.adelah dalam pkul satusteng aku naek bus.so jumpe cik thara n cik lina dekat frado.oh mannn ABC sumpa manes.mmg aku tak boleh telan.then gerak gerak khas g kl.sampai kl pukul 4.mmg tak laa kan nk blk semula dlm waktu yg terdekat.then makan2.

tiba-tiba,ADOI.ssakit gler.ble aku start bongkok2 tekan2 perut.maksudnye im having myPMS.lol.terPMS plak after satu kejadian.then kena lah cari Jusco~ cari ape?cari umm lingerie shop lah ye.cari tu pon dah lama.then yg laen pun turut serta shopping.lol.last2 masa otw kelua barulah beli bende utama.HAHAHA.

balik dah lambat.fera plak mencari duet dia.then dia patah balik.aku tau sure dia jalan langkah besar lah.naseb tak miss train.then sampai depan intec pukul 2245.aku takut tak lepas je sebab punlam nye guard slalunye dah tuka jadi singa.pada masa yang sama jgak sy tnye kawan saya pasal uitm shalam.dan naseb baek ada kawan.nak teman.if not habes laa kami.LOL.

malam di intec indah.aman.sejuk.tenang.best lah tempat korang.tapi takde lift.bak kate fera 'flat terbiar,uitm amik then beli bagi budak duduk.so esok nye thara n lina ada hal.kami bgn dan mereka tiada.lalu balik la kami.aku n fera mane tau naek bus cemane.so aku cntact lagi rzqn nazhif.last2 dia bermurah hati ingin menjemput kami dengan ferrari dia.thanks again.n yeah,lepas lunch elok saja aku bgn hendak basuh tangan,U90 lalu.nak tggu lagi next bus mmg bengkak r weh.tanpa di-plan.ferrari ADS sampai di puncak. 'lah,dekat je' mmg pon weh.tau jalan lg sng nk gerak.hoyeah!thankssssssss.

esok hari senin.
love,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment