Sunday, February 20, 2011

rantai emas kuning emas putih

hahaha.
ingat tak rantai yang aku pernah cerita before this tuuuu...
rantai yang ibu bapak aku bagi tuuuu
haa,so nak dijadikan cerita
pada suatu hari yang ceria,
setelah pulang ke kelas
aku pon berbicara dengan katil aku
bila pejam gelap,
bila celik gelap.
bermaksud,aku tdo hingga ke lewat ptg.
sebab kelas aku pon habes lambat.
then bangun2 je rase leher
rantai dah terbukak
aku chill lagi,
try pkai balik then ade satu mende kecik cam tercampak
ahh sudah -.-"
rupenye tempat connect rantai tu tercabut.
aiyokkk~
tengok ni 


haha.
so aku apelagi,
amik gamba then upload dekat facebook then tag org yang berkenaan
so ibu kate,
takpe.boleh hantar repair.
simpan dalam purse yang ade zip tu.
wokeyh bu.
HAHA.
okay tu je lah.
aku tak tau lah ape bende yang bole thn dengan aku
emas ni pon tercabut.
besi plak gatal2
tak paham aku doh.


CHEERIO,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment