Saturday, February 26, 2011

meriam

the ticket
kawan yang menemani i
nak masuk sama je mcm naek bus U90 -.-"
scene adik dan apek
and again
that girl yang pakai tudung hitam tu pandai berlakon.
scene abah & adik
abah n mak
wewwittt
and lastly,the crew :)
lastnite i was like nak pergi ke tak nak eh MERIAM ni :( tak study habes lg.but at last i pergi jugak.yeahh.pergi dengan anem dan juga bedah.tak sangka plak ramai gilaa orang.teater ini mendapat sambutan panas bagaikan pisang goreng yang panas dihidangkan di petang hari ketika hujan.wah.

pasti hebat teater ni kerna orang yang datang bukannya biasa-biasa.aku tarasa amat sopan sekali pada malam itu.lol.walaupun aku memakai seperti biasa.boleh bayangkan tak weh? so nak masuk kenalah beratur beb.crew2 diorg cool.bak kate anem,orang yang datang ni ala2 beng n the gang.BHAHAHAH.i wish you were here.

so this meriam is about meriam.yeah.meriam di hari raya tuu.cliche sket laa storyline dia.but great job lah kau orang semua.

the best part,music dia live bebehh.aku tertarik dengan bunyi bunyian ni.act bila diorang menyanyi nyanya,aku pandang musician dia je.cam best gler.sumpah best.lol.ini teater musikal ye.so banyak lah adegan hindustan,nyanyi2 joget.HAHA.so mata aku tertumpu dekat ahli musik.lol.flute dia ya rabbiii~ sedap gilaaaaa.byk lah.choir dia best.pitch tak lari,guitar semua ok.sure dah prepare gle2 kan kan.


so aku pergi dengan kaki.ye kaki.malam2 naek turun tangga.fitri amirul  and the gang pon datang jugak.tapi lambat.lepastu berangan nak dapat seat best.HAHAH.mmg tak aaa.

lepas fiesra tu aku pergi ke cafe mencari sumber air.sampai di dHaz,ku keluarkan sekeping kertas biru,lantas berkata "bang air satu" lalu dijawab "free je dik.amik je" aku sperti,oh ye eh?^.^ afiq and szen pon ada sekali.
then aku bgtau afiq,dpt air free,lantas aku bg duet aku ckp "fiq,kau tunjuk je duet ni nnt abg tu kate xpe,amik je" afiq pon buat.then lepas tu afiq dtg kat aku cakap,kena byr kot.duhh. "like seriously afiq??" yep.betul dia kena bayar.tak fair kan? sedang aku berjalan ke padang kawat,aku sebuk bercakap apesal aku dapat free afiq tak dapat -.-" ape2 je lah abg cafe.tak baek tau tak buat mcm tu.tak adil.

sampai padang kawat jumpe lah sara salleh and syakeer.HAHA.dia orang ini manusia super cool~.HAHAHAHA.tak bole bla syaker ingat lagi weh gimmick stf band yang cat walk then kaki keluar buat round tuuuu.wallaweyh~ salute! then dia igt jugak gimmick yang all the girls buat diorang punya instrument macam gun tu.HAHAHA.bagus2.
lol.cerita dlu2.

okaylah dats all.tak kan nak tules byk2 sampai gamba last ni kan.lol.neway akak aku dah sampai.nak loading barang.hoyeahh.

oh ye,saya tidak sehat.HAHA.
CHEERIO,
yana azi

No comments:

Post a Comment