Friday, February 25, 2011

ibumie pilihan kami,mesz tradisi sekolah kami dahulu.

hidangan kegemaran setiap pelajar ketika di sekolah


tadaaa..itulah fav maggie semua orang ketika disekolah dlu.boleh dikatakan fav lah sebab mungkin itu sahaja yang ada di koperasi stf dlu.HAHAH.act dia ikut trend.ada sampai one time tu,ruski pulak jadi fav.then pama.lol.tapi last2 bila da masuk f5,aku tak makan pon.haa,aku mana minum air berkabonat.ullaaak~ ni aku cakap betulo yow.aku tak amk mende tu.ecewah.sebab dari skolah rendah lg aku tak minum.bukan tak minum 100%.but sometimes yeah,minum jgak sikit2.since skolah rendah lagi aku da kurang minum air gas tu.sebab ada penceramah apetah pengaruh aku.biaselah kann nak masuk asrama penuh,sanggup buat apa saja.

dekat STF plak aku tak minum sebab aku bandgirls.ice pon aku tak minum.air sejuk boleh laa.tu pon aku curi2 minum ais.sebabbb,bila sambung prac balik kan,kau orang cepat pancit.i mean,bole tau lah kau minum ais.nnt sound tak power,cepat penat.

tapi bila dah habis sekolah,lepas spm tu terjaga lagi.but aaa obviously berat naek.sebab duduk rumah dapat makan cukup.lol.then bila masuk punlam,aku bantai semua.HAHAHAH.so aku dah gemuk lah.tak fit dah.da la 2nd sem ni jog sekali je.dlu 1st sem rajen jog.aku takut nak jog sebab nnt kulit aku effect lah.allegric.tak bole berpeluh panas2 ni.betul aku tak tipu.

bila allergic,nanti dia jadi merah and gatal2.aku ada amek ubat.tp macam tak berkesan je.LOLso,kita beralih ke mesz.ape tu mesz?tengok lah ni

muka depan mesz

isi kandungan mesz

haa nampak tak? itu lah mesz.dlu kat stf selalu laa dapat ni.dia macam surat,tp msg laa sebenarnya.tulis laa ape kau rasa,nak buat ape,wish ke and so on.selalunya juniors bagi senior,or formate bg sesama formate o senior bagi junior.aku rasa kat sekolah laen ada jugak kot.hihi.bila dapat mesz rasa happy gila.sebab ada orang care :D anddd andddd tgk tulisan tu,tu adalah tulisan mesz.nanti akan datang aku tunjuk kauorang tulesan mesz eh.HAHAH.cute weh tlesan mesz version stf.okthxbai.


#lepas kelas tadi aku rs tak sihat,selesema+sakit tekak+headache.so aku tido.apa tandanya itu?




CHEERIO.
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment