Thursday, February 10, 2011

halo

abg : kngah,abang dah dapat baju sekolahhh~
kngah : yekee~ warna ape?
abg : ntahlahh -.-'' tapi kann xde size
kngah : laaa yeke~ abg mintak lah ibu alter kan
abg : tu laa,abg igt nk lipat je.tapi takut cikgu marah.

HAHAHA.tadi ayah call.rindu lah tu kann.lol
padahal dia nk try test earphone blackberry dia.
aku pon rindu famili aku.kau pun jgak kann.
bila aku tnye abg cemana sekolah,
dia jawab ok je
bila aku tnye ade hw tak
abg jwb,eishhh mestilah ade.
then bila aku tanye
cekgu n kwn pgl abg ape
dia kate captain
sebab ape
sebab bila cekgu tnye abg nk jadi ape
abg jawab abg nk jadi captain
captain yg bawak jet fighter.
pilot lahh tu.HAHA
yang penting tinggi mesti cukup ye abg.
ye aku sayang famili aku gila nye.
n err
ayh kate,kurang kan berat badan.
HAHA

till then 
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment