Monday, February 21, 2011

ape? minor stroke?? :C

Assalamualaikummmm....
sedang aku beriang ria,tiba tiba aku dapat khabar.kawan aku sakit.sumpah aku terkejut.sbelum ni kaki dia patah.teruk gila.then now dia kena minor stroke pula.bahagian muka belah kiri dia semua half lumpuh.tidak bole senyum pun.sabar ye najmoi.aku doakan kau.aku rasa nak menanges bila baca blog kau tadi.sempat juga kau fb chat dengan aku nk bgtau kau sakit.sabar banyak2.sakit tu nak hapuskan dosadosa yang kau dah buat tuuuu.haha.jangan stress sangat tau.doa banyak-banyak.anyway,pasal yang DUIT tuu kan,ibu aku pernah bg nasihat kat aku cenggitu jugak. anddddd sweet gler kauu dengan suha :) kau jangan tensi2. 



kawan-kawan,kita perlulah beringat selalu.apa-apa pun boleh berlaku.cuba bayangkan orang yang kau rapat tiba-tiba hilang.tak ke gelap jadinye? so hargailah apa yang kau orang sudah miliki.ni blog najmoi if kauorg nak tau pasal sakit dia tuu.hati-hati.doakan kawan aku ni cepat sembuh ye. Aminnn~

No comments:

Post a Comment