Sunday, January 16, 2011

saket bahu

okay today pagi-pagi lagi aku dah bangun.demi mendapatkan 1st trip bus to shalam.haha.bangun then mandi siap2 then turun.skali bila turun,aku tertengok diri aku dekat cermin besar.then aku rasa macam tak kena lah.so aku patah balik then tukar baju laen.LOL.masa nak amik kunci rumah tu,aku ternampak pendrive.lahaiii~ aku belom copy paste chuck lagi.sumpah aku lupa.so aku kenalah tunggu mende tu complete.naseb baek tak tertinggal bus bila turun balik.

seperti biasa,dato sampai lambat sebab flight dia pkul 9 baru ade.HAHA.tunggu lah dato dekat mcD.lebih kurang stengah jam tunggu.sementara tunggu tu aku buat lah coffee,porridge dah tersedia.tiba-tiba,ade sorang lelaki ni,dia mintak derma tau.dia explain2 lah kat aku.aku dengar je lah kann...then last skali aku cakap lah no thanks,i dnt hv enuf money.aku cakap baek2 tau tak.siap senyum lagi.ingat senang ke aku nak senyum dekat strangers ni.dia tiba-tiba freak out gler.dia marah aku weh.dia kate aku gila but in bahse cine.aku faham kot.hishh mmg nak kena hentak r.aku nak je reply tp ade gak nnt gaduh.better aku diam je.tak gune punye cine.cilanat.dia nak mintak tolong orang tapi dia berperangai camtu.podah~

bila dato sampai aku pon mkn lah :) sedapp gilaa coffee yang aku buat.kau orang should try jugak! haha.dato kate coffee tu tak sedap -.- then aku gerak pg klcc,pg amk tcket movie.khurafat.cter dia cam tak best mane pon.HAHA.ehehhh..before that aku teman dato beli buku dia.haa,bila dato start bace buku,macam dia sorang je makhluk yang ade dekat planet ni -.- haha.maksudnye,ape aku cakap dia kurang dengar.HAHA.lost bler bace buku tu.sabarje lah.mmg kena ketuk aa baru dia kembali ke dunia nyata.lol

then lepas aku balik.bus elok2 je sampai on time.sama jgak dengan bus to punlam.just nice.n aku dapat duduk.Oyeah!tapi bahu aku sakit since pagi tadi.tak tau nape :(  So,i had a very good day today.how bout you?yes you~



till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment