Tuesday, January 4, 2011

parappaappaappaaaa~ im lovin it ;D





di sini saya ingin memaklumkan bahawa,akhirnya saya dapat juga makan prsprty.yummy~HAHA.sebenarnya mcD tu dekat lah jugak dengan punlam ni tapi malas nak pergi sebab pergi je singgit kluar,then nak masuk balik punlam singgit.bus pulak macam nak tak nak je ade.lol.lantas aku ambil langkah laen.iaitu meminta bantuan atroman.haha.tak delah.aku mintak tolong membe aku.thanks weh :) laen kali bagi moto kau.bia aku drive.kalau lah boyf aku ade dekat je dengan aku,kan senang sket.HAHAHA.tadi aku tunggu mcD dari pukul 12steng sampailah pukul dua.teman nini makan.err aku pun makan jugak.sebab kesian lah dekat nini makan sorang2 :) 

haa,siapa ingat yang aku pernah tules bout aku tegur member aku mintak dia slow kan sket volume suara dia tu?u noe what,tadi masa gap before lecture chem kan,aku dengan nini duduk luar hall.duduk kat krusi batu tuu.kate nini nak blaja,last2 kita sebuk tgk orang lalu lalang.bila budak lelaki kelas aku nak lalu,aku boleh tau yang budak yang tak baek dengan aku lagi still marah dekat aku.HAHAHA.aku bia je lah.then after lecture ade tutorial,habes je tutorial nini berlari ke lift hujung sebab diorg nak tutup dah.dalam tu ade budak laki yg tak baek dgn aku lg.mmg betul2 depan aku lah kan.if tak tegur sure cam sampai habes asasi pun tak bertegur.aku tak suka gaduh lama2.tak best kan?so aku tegur lah dia,cakap nice t-shrt.dan mulai saat itu...HAHAHA.tak gaduh lg dah.kembali normal.barulah best.

today birthday dbot.sila wish dia.LMAO.
till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment