Monday, January 17, 2011

monday~ay~ayyy

halo halo *nini knows how to pronounce this with my way* lately ni aku rasa macam agak kurang sihat.since aku donate blood hari tu lagi.kenapa ye?haha.firstly,aku terlupa ambil ubat yang patut di makan,secondly,after donate blood,aku mmg tiada rasa nak makan,so aku tak makan.jadi mmg aku tak de energy.malam baru mkn.after donate sampai petang aku tidur je.then malam study like hell till lewat malam aku tidur.study for physics.bangun awal,study balik.

lepas tu test phy.during the test,aku PMS.ohh thanks~ mmg best GILER.sampai malam aku sakit2.esoknye,aku gelabah buat assgnment yang perlu dihantar hari jumaat tu jgak.aishh.baru je nak relax2,malam tu aku ade discussn,aku nak involve lamaa,but umm im sorry,aku nak study for quiz on saturday.n its physics again.kepala mmg berat n mmg tak dapat nak focus sebab ramai kawan2 aku keluar on dat saturday :(

after my quiz,barulah aku mula buat mind map bio yang sumpa banyak untuk dihantar pada hari isnin.yeahh,tiba2 semua kerja nakkeluar.LOL.gelabah gler aku.ahad aku tidur lambat dan isnin tadi aku bgn awal,so kpala sakit ohhh.n okay now aku baru ingat aku nak tukar course2 yang aku pilih dekat usm:) 

bila aku rasa need someone,aku betul2 nak someone tu ade.tapi dia tak de pon.haha.penat lah.



till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment