Saturday, January 29, 2011

kisah

Ahoy hoi.
diary baru sudah diperoleh.
selai duet langsung tidak keluar dari pocket.
syukur.ayah sebagai penyelamat.
dia yang bagi aku new diary.
ands its maroon in colour,
favourite aku tu :)
very nice one sebab
cover dia macam kain.
umm tapi macam leather yg ade bulu2 sikit tu.
bole imagine tak?HAHAHA

so,ni dia diary yang ayh bagi.executive note book sbenarnye.tapi mungkin ayh ade lebih.so dia bagi lah anak dia :)
hihihi.and tak kesah lah,aku suka!
ni pulak gambar muzafar baru bgn tidur,
fera ade dlm kete masa tu jgak.
dia malu.HAHAH.tros dpt aku,peluk.
then sambung tidur balik.
yeah~ aku rindu diorang semua.
semua orang dah ade dekat rumah,
homesick lah weh :-(

btw,kau orang shud read THIS,this,andd this.
ini semua kenangan.best weh naek motor ;D








yours truly,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment