Sunday, January 23, 2011

saya jatuh tangga,saya okay.

mari tuan puan dengar ini cerita~ semalam aku ada satu function dekat SACC.so mula-mula,table aku bercampur dengan kawan-kawan lain.tetapi tiba-tiba dia orang empat orang kena tukar meja sebab mungkin kerna mereka ingin perform.oh ya,aku tau meja kosong empat tempat dalam seminggu lagi nak dinner.haha.so masa tu,aku nini fera sudah pasti macam nak gila mencari orang laen.yeah memang ada replacement tetapi dengan budak asasi engineering.haa,cuba fikir sikit macam mana nak dinner satu meja dengan strangers?yess..tau pun.n umm aku bukannya saja-saja tak nak angkat phone ye.masalahnye,phone saya tertinggal di dalam kereta.faham?

okay jom mula,aku,nini,anem,calvin.kami ada sewa kereta tau.so tapayah lah naik bus.lol.jadi kitorang semua gerak awal.sebab aku ada mende nak amik dekat klang.senaan aku kena ambil specs wani.duhh.so gerak pukul dua.dua setengah sampai klang.aku lalu short cut.then sampai2 je akak tu kate "eh dik,tak siap lagi lah" haa mmg nak kena~aku dah lah nak cepat.ade orang tunggu kot.n aku nak make up lg.gila pe.last2 pkul 4.45 barulah aku dapat specs wani tu.padahal nk gerak tu shah alam takut jam.and orang yang tunggu aku dari pukul 11 pagi tu sumpah kesian gila.

HAHA.siapa orang tu?dia lah dato' saya.saya jemput dia hadir sama.nini jemput hero dia.so tempat kosong tu dipenuhi dengan mereka.n yeah,teh sekali jemput jemput.aku lah driver pada hari itu.Oyeah,aku dah berani bawa dekat tempat yang busy.LOL.tadi pun balik sorang2.cooliao~

so disini aku tempelkan gambar2 yang aku sempat amik yo.aku tak cantek macam orang laen.aku manusia tiada punya apa :)

yang aku bulatkan tu table aku :)


food for that night.desert paling sedap!


ini mereka yang sekali dengan saya.cantek kan diorang ni.


nini and dinie


teh and ikhwan

thara n fera ;D



balqis isa.sumpah cantik!


anem tiada teman.but nvm,calv adaa <3


fera <3

okay gambar saya dengan dato',nnt lah.HAHA.haa,act aku tak suka make up akak elianto tu.erghh.foundation dia tak ok lah dol.frust aku weh bila tengok dah siap.tension gler.sabar je lah.so aku pun pergi ladies jap.betul2 kan.HAHAHAHA.baru aku teringat something.kau orang semua jangan gelak weh :
aku pergi sumwhre untuk salin change.kami dah lambat.then masa tu dekat tingkat satu,ada lift,aku tanak tunggu lift,lantas aku mengambil langkah ke tangga,elok je turun,haa,skali,sedang aku sibuk angkat baju yang seret2 lantai tu,tiba2 aku tak terpijak anak2 tangga tu.dan aku pun tergolek jatuh.dari atas sampai lah ke bawah.ya,syukur baju tak kotor.tapi,bila bangun,tgk ankle aku berdarah.lutut aku sakit gler.orang kat base pon ade gak lari ke aku.nak tolong.HAHA.ye aku gelak.then nk blk tu kaki dah mula rasa sakit sehingga sekarang.now ni ankle aku bengkak,lutut aku ade bulat besar lebam.hahaha.tangan aku plak lebam sebab aku maen drum n pakai jam gabak.lupa nak bukak.dah lebam.tenkiuuu~




yours truly,
Yana Aziz

1 comment:

  1. u look HOT dgn dress tu :)
    CANTEK :) take care.. jatoh2 ni biasa la.. haha..
    jgn lupe letak ubat k.. jika perlu.. pegi jmpe doktor..

    ReplyDelete