Wednesday, January 19, 2011

dinner nnt halo halo la aku.

okayy..hari ini aku dapat result chem.anddd annddd it was umm ummm.HAHA.kauorang jangan lah tanye result chem aku tu.result tu tak wangi.sikit je lagi :( aku tak tau lah weh.boleh jawab tapi salah.cis.sebab kan,sepatutye,propanol,aku mandai gi tambah satu lagi carbon lalu menjadi buatanol.AISHH.markah banyak kot.jalan cara jawab sme betul.just mende alah tu je aku salah.HABES SEMUA SALAH.dapat satu markah kesian *sigh sigh*

minggu ni mmg aku macam nak free kan gear kpale aku ni.HAHA.last week tak sudah2 study.yeah i noe kita kena blaja like 24/7 but aaa..sometimes we just need some rest.ecewahhh.aku dah sehat btw.esok ibu ayah datang.tak dapat aku jogging.sorry.aku nak gila jogging.dah lama tak jog.punlam pun ade tasik what~HAHAHA.

again i said,aku manusia tiada punya apa.maaf jika aku kau orang terasa dengan aku.aku tidak perfek :)
HAHAHA.sometimes aku tak pasal.once aku moody,maka susahlah hendaknya saya senyum.oleh itu,jikalau anda nampak saya begitu,try lah buat aku senyum.LOL

haa btw,esokkan ibu ayah datang kan,ibu tak dapat buat sambal kacang tempe ikan bilis tu.ibu kate dia busy.sibuk lipat2 kotak *baru pindah kott*
till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment