Tuesday, January 25, 2011

aku harap

kau orang 
pernah tak
rasa macam
tak best?
tiba-tiba je?
haha.
apesal eh?
tadi rasa
penat gila.


lantas aku
selubong satu
badan,lalu
gelap dunia
aman damai.
tertido tanpa
diduga.

aku sedar
talipon ku
berbunyi tapi
aku tiada
punya kudrat
untuk melihat
screen tipun.

aku mimpi
sesuatu yang
agak pelik.
ia semacam
aku sudah 
bangun padahal
masih tidur.

 aku rasa
seperti fera
berusaha kejut.
aku sedar
tetapi aku
tak boleh bangun

badan terasa
pelik.lantas
mood hilang.
mungkin aku
tidak senyum
depan cermin.
HAHA.

dinner asasi
berlalu sudah.
kini pula
tiada masa
untuk bersukaria
masa berlalu
sangat deras.
final exam 
hampir tiba

aku harap
aku tabah
aku harap
aku gagah
aku harap
aku kental
aku harap
aku rajin
aku harap
semua nya
berjalan seperti
apa yang
aku rancang.
.insyaAllah.







yours truly,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment