Wednesday, December 22, 2010

you senyum tapi dalam kepala you ada sesawang

hey.today aku rasa laen jugak lah nini.HAHA.bangun pagi-pagi,macam biasa,aku pergi depan cermin then senyum untuk menghappykan diri aku.hahaaha.mood happy masih ada,then tunggu kau dkt depan blok still okay.then bila kau cerita dekat dalam hall,aku rasa kau tak macam selalu.hahah.sorry ye,aku try buat kau happy.kau senyum tapi dalam kepala kau ada sesawang kan?LOL.aku boleh nampak.kau transparent je bg aku.maksudnya,aku boleh rasa lah.

bila fikir balik kan nini,dulu masa kat sekolah kita langsung tak rapat.malah musuh kot.HAHA.sure orang fikir like nape plak nak musuh,kawan je lah kan.well,masa zaman kanak2 dlu kami jahil.then bila dapat tau kau punlam,i was like oh okayyy dapat sama dgn nini.dalam otak fikir macam manalah nak start semula kan relationship yang tak pernah mulia before this.HAHA.tapi aku ingat masa kat sekolah,masa tengah raptai amende tah,kau lambat.then aku tegur kau,kau pergi mana?HAHA.masa tu aku start tegur kau.then aku dan kau bermaaf-maafan.HAHA.kan?kau menangis :) 

masuk sini,kau isi kekosongan dalam hidup aku.sumpa.kau orang paling rapat.aku nak cakap depan-depan sure nanti kau gelakkan.HAHAHAHA.bila fikir balik,dah nak habes dah pon asasi ni.sekajap je kan :( nnt bila dah habes,sure aku rasa kosong.nini jangan sedih ea bout today.dini fahmi janganlah buat nini camtu.kesian dia tau tak?aku cakap ni bukan apa.tapi aku pernah rasa when i need sumone,then dia takde.ohhh suxx kot.rasa nak hempas phone.nini fikir pasal kau.kau kena fikir pasal dia jugak.

anem,aku dengar sedikit aja.be strong sayang.haha.n ummm ape aku cakap tadi just if i were you.kau jangan ikut tau.kau baek,aku jahat,HAHAHAHA.kepada sesiapa lah kan,mungkin hari laen berjumpa lah.

act,aku baru bangun tdo ni.sebab malam semalam aku tido lambat.facebook taboleh on plak.
lately ni kerabu asyik mintak date je everytime lunch.nini bosan tak?haha.aku tak pernah bosan.sebab sedappp ;D 

so,tolak tambah semua,nini jangan fikir sangat,just chill je.take a deep breath.then lepas.and also yeahh,i lap yu lah bebeh.ariff if ur reading this,i miss you.

No comments:

Post a Comment