Thursday, December 23, 2010

salah ke?

okay.hari ni 23rd december,aku bangun dengan gembira.macam biasa,pergi depan cermin senyum.mood okay sahaja.okay pagi tadi lapan steng kelas sudah mula.tutorial maths.aku sampai awal.ramai budak datang lambat termasuk miss suhalia.dia madam act tp macam miss.haha.budak lelaki pun datang lambat.maybe sebab hujan kot.then aku dengan nini amik seat 2nd last from back.sebab?haha tanak depan sgt.

perbincangan tutorial kami pun bermula.sedang aku khusyuk mendengar kata2 miss,tiba-tiba suara sorang ni agak mengacau fikiran aku.miss sedang sibuk bercakap,dan orang belakang aku pun sibuk bercakap juga.masa tu jugak miss pandang aku.i was like serabut gler weh pale hotak ni.then tanpa fikir ape,aku turn belakang dan cakap dengan lelaki tu cam ni "perlahan siket bole tak,miss tengah cakap tu" aku tak buat muka,mahupun suara kasar.yeah aku tegur sebab aku pun nk belajar.aku tau kau tengah ajar orang jugak tapi bole tak bagi miss cakap dlu?

then lepas tu aku sambung lah dengan perbincangan tu,tapi spuluh sec je lepas tu dia start perli2 aku.aku buat bodo je mula-mula,tapi lama2 dia makin kuat plak.aishhh aku pon ade limit weh.ingat aku prempuan aku takut ke?haha.sebelum aku turn belakang,aku tarik nafas cukup2,ingatkan diri aku,wtv yg dia cakap aku tanak gaduh.aku kena sabar.HAHAHA.aku berjaya weh cakap baek2.explain kenapa aku tegur dia tadi.then you know wht dia reply, 'pegi mampos kau ahh' . HAHAHAHA.aku gelak and geleng kpale je.

tak sangke plak dia macam tu.sebelum ni sumpa dia baek.haha.maybe dia tension kot.or maybe dia jenis takboleh kena tegur?aku pon tak tau.so aku buat macam biasa sahaja lepas tu.bia je.lama2 dia cool.and ayie,if kau baca ni,sorry ye.haha.tak yah lah gaduh2 ni.macam budak sekolah kot.

salah ke aku tegur suruh perlahankan sedikit suara?

No comments:

Post a Comment