Sunday, December 19, 2010

kuda laut kering

haha.ada satu makhlik ni,sekarang keadaan dia ala-ala menghampiri kuda laut kering dan juga makhluk bawang.cuba kau orang semua bayangkan macam mana keadaan tu?LOL.si kuda laut ni gelakkan aku punya rambut.tak guna kau.so cuba kau orang semua bayangkan rambut macam kuda laut n bawang.dapat tak bayangkan?

haa,lagi satu..aku macam nak try jadi vege la bebeh.macam menarik.hahaha.tapi aku suka ikan,kerang,udang semua tu.but not ayam ye.i dont like ayam.now ni berat aku dah melebihi had.so jadi aku haruslah lakukan sesuatu agar berat aku kembali normal.im fat now.haha.

laptop aku rosak weh.its not the laptop but i think the program lah kot.sebab before mende alah tu hang,tangan aku gatal-gatal pergi klik yes untuk download apekebende ntah.shit lah.then lepas tekan yes tu aku pon tido lah.bangun-bangun je nak on balik laptop sebab nak tengok movie,sekali haaa...sumpah lama gila nk sampai ke desktop after tules password tu.mende yang macam donut tu pon pusing-pusing je *loading lah weh*

so aku sekarang ni bergantung dengan laptop fera aje.thanks babe.today aku pakai baju kurung nenek teh.cantekkkk.sumpa aku suka.cutting dia hot kot weh.HAHAHA.nanti aku nak beli kain cotton yang kena gunting dari yang dia balut dekat kayu tuu..then hantar taylor.bagi dia jahit.aku suka baju kurung modern yang takde pesak tuu.pesak eh weh orang panggil?hehe.

tengok baju ni,dekat bahu.menarik kannn ;D



AMARAN : SILA ABAIKAN BACKGROUND PICTURE INI.

*ada orang tu berat dia dah lebih daripada aku.HOYEAHHH.congrats ;D

No comments:

Post a Comment