Friday, September 3, 2010

sementara

sementara menunggu baju siap diperah,aku setadi.sesudah setadi satu chapter iaini intergration (bapak susa yang volume je r) so aku mengambil lajak ntok setop jap.bosan lah if asyik study je.bole jadi gila aku.

so,malam tadi kami berlima setadi di kafe.lima tu consist of aku,NING,fera,diman,dan juga afiq.hahaha.nini beli cinawan tiga mangkok ntok aku ng dia makan act.lol.kami dua sepatutnya buka sama2 tapi ade ning cant make it,so just study je lah boleh sama.jadi progress study berjalan dengan ok.setibanya jam satu,masing2 sudah mula buat gila.diman berundur lebih awal.mungkin dia mengantuk?HAHA.fera khusyuk bertanya dan study bersama afiq.aku dan nini?HAHAHA.kami mana boleh lama sangat dalam study ni.nanti ade lah ilham yang di luar jangkaan.HAHA.

so gambar akan di upload oleh cikNING.di samping itu,now ni aku boleh lawan nini burping.HAHAH.dia yang ajar aku.lol.nini budak gila.sorry nini aku buat kau jadi gila.kau malu tak dengan aku?HAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment