Wednesday, August 11, 2010

SELAMAT

dear malaysia,today adalah first day puasa.mak aihhh....penat lah jugak weh.class mmg full sampai pkul 6ptg.then kena lah mendaki tangga yg berjuta tapak tuu~ habes je class tros pergi atm,klua duet maa,nak beli food nnt tade duet kang susa.nk top up guna atm je tp xboleh.dia kate progress anda dibatalkan.gilo.byk kali aku try tp xdpt.last2 beli je laa guna cara manual,tules number kat buku cakap bang top up 5rm.lima hinggit cukup,kang top up ten kang tgn ni asyk nak tekan call je.lagi susa.LOL.


slepas itu,tangga menunggu ketibaan aku ng nini.aku pelik gilaaa kenapa takde langsung prempuan.bila aku turn belakang semua lelaki.haihhh,mane prempuan semua pergi,agak diorg ni berlari ke sebab nk beli food?LOL.sampai je ats bus pon sampai jugak.tgk mmg penuh lah bus tu ng prempuan.semua prempuan.HAHAH.congrats,prempuan mmg tanak penat.sanggup klua rm1.singgit tu dpt beli air ohhh~


setibanya di atas,fera jas sudah menanti kepulangan aku.nk beli sama2.haaa,kat sini ade bazar tau tak.igtkan okay laaa...masyaAllah~ ramai gila org.sumpa aku rimas.aku xtahan doh ramai2 ni.urgh~nak beli food pon susa.tak menarik plak tu.rase nk nanges.leceh laaa ramai2 ni.nk klua beli kt luar pon harapan je lah.at last aku beli nasi campur.mase nk beli tu mmg tekad je lah.rempuh je.org yg laen tu diri membatu depan gerai tu tgk je.haish.lambat betull.murah je.tigaringgit steng.ok lah tu kan?HAHA.


aku hope gila sebulan puasa ni aku tabah menghadapai kesesakan org ramai.manusia kat sini mmg bergelen-gelen.even taraweh pon tak cukup space.nk smayang kenalah selesa kan. ye dak??HAHAHAHA.ibu pulak texting me.dia cter wani puasa for the 1st day of ramadhan.dia buat hal 3M,menanges,melalak,merayu nk makan.HAHAHAHAHAHA.n dia kate ustaz dia kate,if tak tahan sakit perut tu boleh buaka puasa.HAHA.kat rumah tu tgl dua ketul budak kecik tu je laaa.yg besa2 semua kt tmpt laen.


muni mokthar buka puasa awal gilaaaa.tak aci!!!!!!neway,im hoping that kita dpt buka sama2 one day nnt,okay?HAHAHA.i miss youuuuuuu~
saya sayang sayang saya


till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment