Tuesday, July 13, 2010

petang hari

hoyeahh.meh sini dgr ape yg aku nak cakap.HAHAH.what a day~ aishh.i wke up early in the morning to wake up someone.HAHA.after that tertido balik,then cam biaselah kan,lepas bgn tertido then sambung balik.LOL.jadi aku dgn bestnye sambung tido aku sebab dalam pale otak aku class strt lambat.ya,mmg strt lambat.but then aku lupa yang aku dah janji ng nini nk pegi office ntok tman die.aishh.then dgn malasnye aku bgun mandi pkul 8suku.mase tu aku still xigt lagi weh janji aku.siap je mandi aku dgr fon ringging.mak aihhh dua miss call.aish.apelagi~speed.naseb baek rambut ok.HAHAHAH.gilo.

aku pon xtau lah cemane aku leh lupe mende alah ni.slalunye aku akan igt 30mins earlier tau.LOL.ni tak.then ak time jalan2 to office borak2 lah ng nini.HAHAH.aku keep on saying yg esok hari jumaat.today otak aku plek sket weh.lupa hari.lupa tarikh.macam2 lah.ak pon xfaham.i think sebab lastnnite aku sebuk borak ng phone kot.kot laaa~HAHAH.yana gila dah wehhh..

PIDN,haah aku xdpt,xde rezki weh.its okayyy.haaa,pasal ganti puase.actually kannn aku dah habes ganti dah last year.lupa punya pasal,see,yana dah cepat lupa kann.hish.risau gak weh.so this year aku puase sunat je laa sebab dah habes ganti.besides,loeh jimat.kan nini?HAHAHA

till then,
yana aziz.
i love you more

No comments:

Post a Comment